
Είμαι μέλος της ομάδας της ΚΑΥΚΑΣ 4 χρόνια και ως τώρα έχω διανύσει μια πορεία γεμάτη προκλήσεις που με βοήθησαν να εξελιχθώ προσωπικά και επαγγελματικά!
Ξεκίνησα την πορεία μου στην ΚΑΥΚΑΣ ως μέλος της eCommerce & CRM ομάδας στα πλαίσια της υποτροφίας act-TLO, τέλος του 2018, μετά την ολοκλήρωση των σπουδών μου στη Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης. Σταδιακά άρχισα να εξοικειώνομαι με το ηλεκτρονικό εμπόριο, το προϊοντικό μίγμα και την πολυπλοκότητα τόσο των υλικών όσο και της πελατειακής προσέγγισης.
Σύντομα, μπήκα στα βαθύτερα μονοπάτια του eBusiness, αναλαμβάνοντας τη βελτίωση features του eshop, αποσκοπώντας στη μεγαλύτερη ικανοποίηση των πελατών καθώς και την ενίσχυση του customer experience. Έχοντας ως στόχο τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας των νέων υλοποιήσεων, σχεδίασα αναλύσεις, οι οποίες συνέβαλλαν στη λήψη καίριων αποφάσεων.
Στη συνέχεια, ανέλαβα τη διαχείριση των Social Media καναλιών και τις προωθητικές ενέργειες του eshop, εμβαθύνοντας στο Digital Marketing και τα διάφορα κανάλια επικοινωνίας του online κόσμου.
Μέσα σε αυτά τα χρόνια, είχα την ευκαιρία να συμμετέχω στην ομάδα εργασίας ενός από τα πιο απαιτητικά project της εταιρείας με πολλούς συνεργάτες διαφορετικών τμημάτων: την αναβάθμιση της πλατφόρμας CRM. Το project αυτό ήταν μία μεγάλη πρόκληση καθώς, αξιολογήθηκαν και επανασχεδιάστηκαν οι υφιστάμενες διαδικασίες και χαρτογραφήθηκαν νέες εργασίες που συνδέθηκαν, με στόχο να ανοίξει ακόμα περισσότερο ο δίαυλος στις διατμηματικές συνεργασίες. Όλο αυτό συνέβαλε καθοριστικά στην μετέπειτα πορεία μου, καθώς αποκόμισα και ανάπτυξα σημαντικές δεξιότητες στο project management.
Όραμα μου, στα επόμενα χρόνια, είναι να δημιουργήσω τη δική μου ομάδα μεταλαμπαδεύοντας τις γνώσεις μου και φέρνοντας καινοτόμες ιδέες βελτιώνοντας σημαντικά την εμπειρία του πελάτη στον οργανισμό.
Σημαντικό πλεονέκτημα της εταιρείας ΚΑΥΚΑΣ είναι ότι δίνει ευκαιρίες προσωπικής & επαγγελματικής εξέλιξης αναδεικνύοντας τα δυνατά σημεία κάθε εργαζομένου. Αυτό δίνει ώθηση στους επαγγελματίες που επιθυμούν να εξελιχθούν και να αναπτυχθούν στον οργανισμό, αποτρέποντας τη στασιμότητα. Είναι πολύ σημαντικό για εμένα προσωπικά το ότι εργάζομαι σε έναν οργανισμό που βρίσκεται εν μέσω ψηφιακού και επιχειρησιακού μετασχηματισμού και γίνομαι μέλος σε καινοτόμα έργα για τα ελληνικά δεδομένα. Η μέχρι τώρα πορεία μου αποδεικνύει πως η συνεχής προσπάθεια και η συνέπεια στο να φέρνω τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, αναγνωρίζεται και είναι το εφαλτήριο για νέες αρμοδιότητες και νέες πρωτοπόρες προσπάθειες.

Ξεκίνησα ως σύμβουλος πώλησης στην ΚΑΥΚΑΣ τον Οκτώβριο του 2007, στο κατάστημα του Περιστερίου. Θυμάμαι έντονα τις πρώτες ημέρες μου. Κατέγραφα ανάγκες πελατών στο χαρτί και αναζητούσα συναδέλφους, ώστε να μου εξηγήσουν τι ζητά ο πελάτης και πού είναι τα υλικά. Αυτή ήταν η κινητήριος δύναμη στο να θέσω στον εαυτό μου στόχους μικρούς κάθε φορά με άμεσα αποτελέσματα. Τον Ιούνιο του 2010, ανέλαβα στο ίδιο κατάστημα υπεύθυνος λειτουργίας. Τον Σεπτέμβριο του 2012 ήρθε η πρόταση να αναλάβω την διεύθυνση του καταστήματος της Άνοιξης. Ήταν μια ακόμη πρόκληση, μια ευκαιρία που θα με οδηγούσε στην κατάκτηση ενός ακόμη στόχου μου, ενός στόχου που υλοποίησα σε ηλικία 24 ετών, έχοντας την αμέριστη εμπιστοσύνη της εταιρίας.
Το καλοκαίρι του 2013 μου έγινε νέα πρόταση να μετακινηθώ στη Θεσσαλονίκη σε ένα νέο εγχείρημα της εταιρίας, με στόχο την εδραίωσή της στην Βόρεια Ελλάδα. Η πρόταση αυτή ομολογώ ότι με έβαλε σε πολλές σκέψεις και συζητήσεις. Ανέλαβα την πρόκληση έτοιμος για νέες εμπειρίες και εφόδια που θα λάμβανα. Μια απόφαση που μέχρι και σήμερα δεν μετανιώνω στιγμή, και θα λάμβανα ξανά αν γύριζε ο χρόνος πίσω. Τον Νοέμβριο του 2015, μου έγινε η πρόταση να επιστρέψω στην Αθήνα, αναλαμβάνοντας, πλέον, Area Sales Manager. Η πρόταση αυτή ήταν πολύ τιμητική για εμένα και φυσικά την αποδέχτηκα. Στην θέση αυτή βρέθηκα από τον Φεβρουάριο του 2016 μέχρι και το 2022 έχοντας πλέον υπό την εποπτεία μου 17 καταστήματα.
Στην ΚΑΥΚΑΣ οι νέες προκλήσεις δεν σταματάνε ποτέ! Το 2023 σηματοδοτεί την έναρξη ενός νέου κεφαλαίου στην επαγγελματική μου σταδιοδρομία στην ΚΑΥΚΑΣ. Ο κύκλος στο Δίκτυο Καταστημάτων ολοκληρώνεται και ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο, αυτό της διαχείρισης της end to end εμπειρίας του πελάτη, αναλαμβάνοντας τη νεοσύστατη θέση του Customer Experience & Transformation Manager.
Το σημαντικότερο στοιχείο που θα έπρεπε να έχουμε όλοι ως μέλη της ΚΑΥΚΑΣ είναι να αποζητάμε την εξέλιξη μέσω της δικής μας ανάπτυξης, να κρατάμε ισορροπίες, να αποζητάμε εμπειρίες, να πιστεύουμε στις δυνάμεις μας και να δράττουμε τις ευκαιρίες που θα μας παρουσιάζονται και θα μας βοηθήσουν να χτίσουμε και να θέσουμε τους στόχους μας. Στόχους μικρούς και ρεαλιστικούς, κατακτώντας καθημερινά μικρές κορυφές. Αυτός είναι ο δρόμος για την ψηλή κορυφή. Οι στόχοι και το πλάνο υλοποίησής τους με δομημένη προσέγγιση, είναι δύο από τα βασικότερα στοιχεία ενός ανθρώπου που ανήκει στην ΚΑΥΚΑΣ. Είναι πολύ σημαντικό να ονειρεύεσαι για εσένα, το μέλλον αλλά και την ζωή σου συνολικά, να μην βάζεις όρια και φραγμούς. Είναι, όμως, εξίσου σημαντικό να έχεις πλάνο και καθαρή σκέψη για τον τρόπο που θέλεις να κατακτήσεις τα όνειρα σου, όποια και αν είναι αυτά, και όχι απλά να ονειροπολείς (κάτι το οποίο σε άλλες περιπτώσεις χρειάζεται)!
Μετά από 15 χρόνια στην εταιρεία και έχοντας αναλάβει διαφορετικούς και απαιτητικούς ρόλους, θεωρώ πολύ σημαντικό ότι βρίσκομαι σε έναν οργανισμό ο οποίος δεν μιλάει μόνο για εξέλιξη και ανάπτυξη εργαζομένων, αλλά την προσφέρει κιόλας απλόχερα σε αυτούς που έχουν φιλοδοξίες, δεξιότητες και αγαπούν τις προκλήσεις. Στο τέλος της ημέρας, η αναγνώριση της προσπάθειας και η επιβράβευση, προσφέρουν ηθική ικανοποίηση και συνεισφέρουν ουσιαστικά στην επιτυχία του οργανισμού.