Το έργο αποτελεί τμήμα της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων του άξονα ΠΑΘΕΠ (Πάτρα- Αθήνα- Θεσσαλονίκη- Ειδομένη- Προμαχώνας) και υλοποιείται στον νομό Φθιώτιδας, μεταξύ των σιδηροδρομικών σταθμών Τιθορέας και Δομοκού. Η νέα χάραξη, μήκους 120 χλμ, έχει σχεδιασθεί για ταχύτητες 160- 200 χιλιόμετρα την ώρα και αντικαθιστά το ορεινό τμήμα της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής. Στο πρώτο τμήμα μεταξύ Σ.Σ. Τιθορέας και Σ.Σ. Λιανοκλαδίου περιλαμβάνεται η δίδυμη σήραγγα Καλλιδρόμου μήκους 9,036 χλμ, ενώ το δεύτερο τμήμα, μεταξύ Σ.Σ. Λιανοκλαδίου και Σ.Σ. Δομοκού, διασχίζει το όρος Όθρυς, με δίδυμη σήραγγα μήκους 6,38 χλμ. Γιαν την κάλυψη των απαιτήσεων ηλεκτροδότησης των υποδομών απαιτούνται υποσταθμοί ΜΤ και ΧΤ καθώς επίσης και βοηθητικοί πίνακες τροφοδότησης και ελέγχου κυρίων και βοηθητικών κυκλωμάτων.
Για τις απαιτήσεις της ηλεκτροδότησης των συστημάτων λειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής, η ΚΑΥΚΑΣ αξιολόγησε προϊοντικές λύσεις κορυφαίων κατασκευαστικών οίκων και προμήθευσε Μ/Σ ξηρού τύπου (από 800kVA έως 1000kVΑ) ειδικών προδιαγραφών (χαμηλών απωλειών / Eco Design) εναρμονισμένων με τα νέα Ευρωπαϊκά πρότυπα (EU548). Οι 13 Μ/Σ ξηρού τύπου, χαμηλών απωλειών με μειωμένες θερμικές απώλειες και υψηλότερη απόδοση επιτυγχάνουν την απαιτούμενη μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος της εγκατάστασης και σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας.